Brugerbetingelserne

•    Ved køb af abonnement aftaler – f.eks. medlemskaber og andre ydelser - godkender kunden, at Albertslund Idrætsforening, Badminton er berettiget til løbende at gennemføre transaktioner på kundens betalingskort.
•    Kunden giver med aftalens indgåelse tilladelse til, at Albertslund Idrætsforening, Badminton må gennemføre én betalingstransaktion for hver sæson (år) ved indgåelse af medlemskab.
•    Når du tilmelder dig, accepterer du vores vilkår, og du stopper medlemskabet ved at kontakte foreningen for at melde dig ud. 
•    Ved spærring af dit betalingskort er du selv ansvarlig for at foretage en ny tilmelding med et nyt betalingskort.
•    Efter hver enkelt gennemført betalingstransaktion fremsendes kvittering til den e-mailadresse, der er oplyst ved opstart/køb af ydelsen/medlemskabet.
•    Fornyelse og sletning af kortoplysninger foretages via medlemslogin fra foreningens hjemmeside. Ved kortudløb, kommer der automatisk en mail med påmindelse om at kortoplysninger skal fornyes. 
•    Abonnementet kan være underlagt særskilte vilkår/reglement, som oplyses ved opstart/køb af abonnementet.

Udmeldelse af klubben (Ungdom):
Ønsker du, at melde dig ud af foreningen skal det gøres til ungdom@aif-badminton.dk.
Afmelding af hold (Ungdom):
Ønsker du, at afmelde dig af hold skal det gøres til ungdom@aif-badminton.dk.

Udmeldelse af klubben (Veteran/Senior):
Ønsker du, at melde dig ud af foreningen skal det gøres til post@aif-badminton.dk.
Afmelding af hold (Veteran/Senior):
Ønsker du, at afmelde dig af hold skal det gøres til post@aif-badminton.dk.


Der modtages betaling fra flg. korttyper: Dankort, Visakort, Mastercard